Методична комісія викладачів природничо-математичних дисциплін
До складу методичної комісії входить 8 викладачів:
Каплун А.В., Тихончук З.С., Боднар І.Г., Боцян О.М., Гуменяк В.І., Муринський В.М., Голуб М.В. та Бурбан М.В.
Проблема, над якою працюють члени методкомісії:
Вивчення та впровадження в навчально-виховний процес інтерактивних технологій, форм та методів навчання та виховання.
Мета і завдання діяльності:
Вдосконалення якості викладання предметів як засобу підвищення ефективності уроку;
Вдосконалення змісту та структури уроків, форм і методів навчання;
Вивчення індивідуальних особливостей учнів та застосування прийомів диференційованого навчання;
Створення комплексно-методичного забезпечення предметів;
Сприяння творчого розвитку учнів, становлення особистості;
Вдосконалення форм і методів позаурочної роботи.
Напрямки діяльності:
1. Навчально-методична робота.
Вивчення та обговорення нормативних документів;
Планування, проведення та аналіз відкритих уроків;
Робота над періодичними та новими науково-методичними виданнями;
Участь в обласних навчально-методичних семінарах.
2. Створення комплексно-методичного забезпечення уроків.
Наявність навчально-методичної документації;
Наявність навчальної літератури та методичних посібників;
Розробка нових дидактичних матеріалів;
Створення презентацій уроків на електронних носіях;
Використання мультимедійних засобів навчання;
Виготовлення моделей, схем, опорних конспектів, таблиць.
3. Позаурочна робота.
Робота з обдарованими учнями;
Підготовка та проведення предметних олімпіад;
Підготовка та проведення предметних тижнів.
Викладачі метод комісії щорічно проводять відкриті уроки, підвищуючи науково-теоретичний та методичний рівень викладання предметів і знаходяться у творчому пошуку.
Шукаючи різноманітні підходи, застосовуючи форми і методи, які дають можливість пристосовувати навчальний процес до індивідуальних особливостей учнів, викладачі допомагають їм працювати на уроці з повною віддачею, розвиваючи логічне мислення, ініціативу, інтерес і творчість.


Багато зроблено викладачами методомісії по впорядкуванню навчальної та зміцненню матеріальної бази кабінетів математики, фізики та хімії, біології та ірформатики, створення комплексно-методичного забезпечення предметів.
Предметні тижні комплекс навчально-виховних заходів, які проводяться щорічно і демонструють творчі здібності і педагогічну майстерність викладачів методичної комісії.

Каплун А.В., Тихончук З.С., Боднар І.Г., Боцян О.М., Гуменяк В.І., Муринський В.М., Голуб М.В. та Бурбан М.В.

Проблема, над якою працюють члени методкомісії:
Вивчення та впровадження в навчально-виховний процес інтерактивних технологій, форм та методів навчання та виховання.
Мета і завдання діяльності:
Вдосконалення якості викладання предметів як засобу підвищення ефективності уроку;
Вдосконалення змісту та структури уроків, форм і методів навчання;
Вивчення індивідуальних особливостей учнів та застосування прийомів диференційованого навчання;
Створення комплексно-методичного забезпечення предметів;
Сприяння творчого розвитку учнів, становлення особистості;
Вдосконалення форм і методів позаурочної роботи.
Напрямки діяльності:
1. Навчально-методична робота.
Вивчення та обговорення нормативних документів;
Планування, проведення та аналіз відкритих уроків;
Робота над періодичними та новими науково-методичними виданнями;
Участь в обласних навчально-методичних семінарах.
2. Створення комплексно-методичного забезпечення уроків.
Наявність навчально-методичної документації;
Наявність навчальної літератури та методичних посібників;
Розробка нових дидактичних матеріалів;
Створення презентацій уроків на електронних носіях;
Використання мультимедійних засобів навчання;
Виготовлення моделей, схем, опорних конспектів, таблиць.
3. Позаурочна робота.
Робота з обдарованими учнями;
Підготовка та проведення предметних олімпіад;
Підготовка та проведення предметних тижнів.
Викладачі метод комісії щорічно проводять відкриті уроки, підвищуючи науково-теоретичний та методичний рівень викладання предметів і знаходяться у творчому пошуку.
Шукаючи різноманітні підходи, застосовуючи форми і методи, які дають можливість пристосовувати навчальний процес до індивідуальних особливостей учнів, викладачі допомагають їм працювати на уроці з повною віддачею, розвиваючи логічне мислення, ініціативу, інтерес і творчість.






Багато зроблено викладачами методомісії по впорядкуванню навчальної та зміцненню матеріальної бази кабінетів математики, фізики та хімії, біології та ірформатики, створення комплексно-методичного забезпечення предметів.
Предметні тижні комплекс навчально-виховних заходів, які проводяться щорічно і демонструють творчі здібності і педагогічну майстерність викладачів методичної комісії.



